• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyuuga bize karşı oynarken Gouinna Dribble yapıyor mu? (CT)
#1
Captain Tsubasa'nın ilk oyununda Japonya'yı kontrol ederken Hyuuga-san ile rakibe çalım atmaya çalışacak olursanız Gouinna Dribble yapar ki zaten oyundaki tek özel çalım da budur ve yalnızca Hyuuga tarafından kullanılabilmektedir. 

Peki, Nankatsu ile 16 ncı Ortaokul Futbol Turnuvasında Touhou'ya karşı oynarken Hyuuga kendine has bu tekniğini bize karşı da kullanıyor mu?  Merak

Oyunu senelerdir defalarca oynamış biri olsam da şu anda gözümün önüne gelmedi, emin olamadığım için belki bilen birileri vardır ümidiyle buraya da sorayım istedim.
  Cevapla
#2
Ben de hiç karşılaşmadım böyle bir şeyle. Boş

Edit: Yalnız şu var, ben Hyuuga'nın normal çalım atmaya çalıştığına da hiç rastlamadım. Kendisini hiç yakalayamamış olabilirim. Dil
  Cevapla
#3
Oyunu açtım, maçı oynadım şimdi. Ne yazık ki bir kez olsun top Hyuuga'ya çalım atacak şekilde gelmedi.  Kızgın Bu oyunda malum topu alıp da rakibe de paslayamıyorsunuz.  Yorgun Valla bilmiyorum nasıl çıkacağım bu işin içinden. 

Touhou sistem gereği Hyuuga'ya kolay kolay pas da atmıyorlar. Neyse oynamaya devam, keşke vakti olan varsa onlar da hayrına birer ikişer maç yapıp şu mevzuyu bir netleştirsek.  Dil
  Cevapla
#4
Mesajı düzenledim de şimdi, sen hemencecik cevabı yapıştırmışsın yeni fark ettim. Drink

Şey ya, gerçi yapıyorsundur da söylemeden edemem, Nagano ile falan şut çek ikide bir. Santrada top kime gelirse onunla çek. Mutlu

"keşke vakti olan varsa onlar da hayrına birer ikişer maç yapıp şu mevzuyu bir netleştirsek." Gözlerim kanadı. Dil

Şu anda deneyemem de yarın öbür gün falan belki yapabilirim. Hem uzun zamandır(etkinlikten beri) CT1 oynamıyorum, oynamış olurum. Drink
  Cevapla
#5
Ramazan bitmeden yapaydın iyiydi, hayır mübarek ay, bugün son.  Dil

Neyse yine iş başa düştü.  Yorgun

Tavsiyeni zaten denedim ancak gıcıklar topu kapınca Sorimachi'ye filan atıp duruyorlar.  Dil

Ancak beklentim yaptığı yönünde ama yine de emin olmam gerekiyor, söz konusu CT olunca titizliğim tavan yapıyor.  Drink
  Cevapla
#6
Oyunla ilgili bir bilgim yok biliyorsunuz. Fakat aklıma bir şey takıldı. Mesela ne kadar denemeden sonra yapmadığından emin olacaksınız ki? Big Grin

Mesela 10 kere karşı karşıya geldin yapmadı, ama 11. seferde belki de yapacaktı. Big Grin Bunu asla bilemezsiniz. En etkili yöntem, Toho Hyuga'nın özel hareketlerine bakmak hack yapar gibi.
vW758i1.png
  Cevapla
#7
Sanırım yanlış anladın; denemelerimde Hyuuga bir kez olsun Dribble yapmadı şu ana kadar, ya direkt şut çekti ya da hemen pas verdi.  Yani Dribble yaptığını görüp de acaba bir daha denesem Gouinna Dribble atacak mıdır diye düşünmedim.  Mutlu

...

Gerçi youtube videosunda gördüm yapıyormuş, zaten benim tahminim de bu yöndeydi ancak emin olmam gerekiyordu o nedenle sormak durumunda kalmıştım.

Özetle, Hyuuga ister bize karşı oynasın ister biz Hyuuga ile oynayalım çalım atmaya çalıştığında ona özel olarak Gouinna Dribble ile çalım atıyor. Cidden enteresan bir durum, çünkü 

- Dribble
- Gouinna Dribble 

şeklinde seçenekler açılmıyor. Yani siz Dribble diyorsunuz o da Gouinna Dribble yapıyor ve ne güzeldir ki Dribble kadar Guts gidiyor.  Sağ
  Cevapla
#8
Böylece bu sır perdesi de ortadan kalkmış oldu. Mutlu
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi