• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wakashimazu'nun 200 altı Guts ile Sankakutobi yapabilmesi sizce Bug mı?
#1
Info çevirileri nedeniyle bir süredir Captain Tsubasa 3 Koutei no Chousen'i yeniden oynuyorum. Daha önceden de bildiğim ancak garipsediğim bir konuyu sizlerle istişare edelim istiyorum. 

Bu oyunda Wakashimazu meşhur tekniği Sankakutobi için 200 Guts staminaya ihtiyaç duyar. Guts 199 ve altında bile olsa tıpkı bir önceki oyun olan Captain Tsubasa 2 Super Striker'da olduğu gibi tekniğini yine de gerçekleştirir ancak bu defa farklı olarak bu oyunda Wakashimazu zaman zaman başarılı kurtarışlar yapmaktadır. Bu kelimenin altını özellikle çizdim çünkü CT2'de bu durumda Sankakutobi başarı oranı 0 (sıfır) iken CT3'te hatrı sayılır kurtarışlar yapabildiğini görmekteyiz. 

Burada soru geliyor, sizce yetersiz Guts durumunda başarılı Sankakutobi için bu durum oyundaki bir BUG diyebilir miyiz?

Nedir bu konudaki düşünceleriniz?


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
   
  Cevapla
#2
Ben bunun bug olduğunu düşünüyorum. Eğer yeteri kadar guts olmadığı zaman kullanılabiliyor olsa ve o zaman gücü azalıyor olsa, aynı olayın tüm özel tekniklerde olması gerekiyordu.
JairoM59 | Super Striker | Hack | 2007 ~
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]
  Cevapla
#3
Söylediğin cümlenin altına imzamı atarım.

Bence de bu durum kesinlikle bir bug, hatta bana göre hem Super Striker hem de Koutei no Chousen'de Guts 200 altında iken bu tekniği başarılı olacak olsun veya olmasın daha en başından yapamaması lazım. Diğer tüm teknikler için karşımıza çıkan Guts ga tarinai! yani Guts yetersiz! ibaresi Sankakutobi için de çıkmalıydı.
  Cevapla
#4
Anladığım kadarı ile bu tamamen bir bug.
Biraz araştırdım, Sankakutobi'nin enerjisi kod olarak 00 gözüküyor, normalde Drive Shoot gibi 20 olmalıydı, 20 yaptım, Sankakutobi'nin enerjisi yine 200 gözüküyor karakter info ekranında, Wakashimazu'nun maç içerisinde enerjisini sıfıra indirip hareketi yaptığımda Guts yetersiz! uyarısı vermedi ve yine yaptı.

Bunu çözmek için uğraşacağım. Mutlu
JairoM59 | Super Striker | Hack | 2007 ~
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]
  Cevapla
#5
'Bug' yazılımsal hatalara denir, CT1'de Sankakutobi özel şutlardan farklı yapılandırılmış(hex editörde CT2'deki gibi kodları şutların yanında değil), bu normal çünkü bizim kullandığımız şut olmayan hepi topu üç özel tekniğin arasında (Diğer ikisi Combi Play ve Gouinna Dribble)

Haydi diyelim bu durumu gözden kaçırdılar, e diğer oyunlarda neden var?

CT3'te bazen çalışması TECMO'nun bir hatası olabilir ama en başından yapamamasına bug denemez, lütfen kelimeyi anlamına uygun kullanalım. Mutlu
Discord: owarida14#3381 "o14"
  Cevapla
#6
Yapımcı şirket Tecmo'nun Yazılımcılarının yapmış olduğu bir hata nasıl olur da Yazılımsal Hata olmaz anlamadım.  Dil

Bug demeyelim de ne diyelim, Mahmud mu diyelim.  Dil

...

Bu arada yanlış anlaşılmasın, lehimize olan bu hatadan hiç şikayetçi değilim.  Mutlu Özellikle zor durumlarda, en umutsuz anlarda beklenmedik kurtarışlar yapmak son derece keyif verici oluyor.  Drink
  Cevapla
#7
Yani madem gözden kaçan bir hata, neden diğer oyunlarda düzeltilmedi, bunu soruyorum. Yani 0 güçte Sankakutobi yapabilmemizi genel olarak. Üçüncü oyunda başarılı olabiliyor olmasına hata denebilir doğru ama #3'teki yorumuna ilişkin yaptım ben zaten yorumumu Mutlu
Discord: owarida14#3381 "o14"
  Cevapla
#8
Bende owarida'ya katılıyorum. Bu bug değil bence, bilmem size garip gelir mi ama belki de Tecmo Yazılımcıları'nın bize sunduğu ufak bir hediye gibi bir şey olabilir. Gerçi buna hediye denir mi ki ? :)
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi