09/10/2019, Saat: 01:00

23357 = F3 B3 10 1B 21 0D 0C 24 40 2C 2B 2A 29 28 04 03 41 49
10 – 23369 / Normal Blok [Tüm Oyuncular]
1B – 22375 / Tachibana kardeşler [Japonya] – Skylap Blok
21 – 2237C / Tachibana kardeşler [Akita] ‘’ ‘’
0D – 23369 / Souda [Japonya] – Kamisori Tackle
0C – 23369 / Souda [Tatsunami] ‘’ ‘’
24 – 23382 / Jitou [Japonya] – Power Blok
40 – 2339F / Jitou [Kunimi] ‘’ ‘’
2C – 2338C / Dirceu [Santos] ‘’ ‘’
2B – 2338C / Dirceu [Brezilya] ‘’ ‘’
2A – 2338C / Robson [İngiltere]
29 – 2338C / Libuta [Hollanda] ‘’ ‘’
28 – 2338C / Galvan [Arjantin] ‘’ ‘’
04 – 23369 / Hyuga [Japonya] – Tiger Tackle
03 – 23369 / Hyuga [Toho] ‘’ ‘’
41 – 233A8 / Ishizaki [Nankatsu] – Ganmen Blok
49 – 233B1 / Ishizaki [Japonya] ‘’ ‘’
Yukarıdaki tabloya göre tüm özel kayması, bloğu ve pas kesmesi olan oyuncuların tek kodluk yer gösterim kodları ve bu kodların gösterdiği yerdeki sahnelerinin ofsetleri bu şekilde oluyor.
Yakın görünümsüz oyunculardan Dirceu’ nun Power blok sahnesi için F3 B3 den sonra 2C koduna gelip 00, 01, … 09, 0A, 0B, 0C, 0D, 0E, 0F, 10, 11, … 1F, 20, … 2C şeklinde saydığımızda 2338C ofsetindeki sahnelerin kodlarını buluyoruz. Bu kod orayı gösteriyor.
Yine 1B koduna geldiğimizde ve 1B ye kadar aynı şekilde saydığımızda bu kodla da 22375 ofsetindeki Japonya’ daki Tachibana kardeşlerin Skylap blok sahnelerinin kodlarını buluyoruz. Diğer oyuncuların yer gösterim kodları da aynı şekilde verdiğim ofsetlerdeki kodları gösterir.
Oradaki 2338C ofsetinde bu kodlar vardır; F9 02 27 F7 33 20 6B E3 EC F9 02 25 14 02 1C F0 F2 60 B3
EC – Oyuncunun hızlı bir şekilde koşması
1C – Oyuncunun havaya zıplaması
En sondaki 3 kod olan F2 60 B3 kodları da 23370 ofsetindeki bu kodları gösterir;
20 56 49 F0 FB
49 – Oyuncunun gelen topa göğsüyle müdahalede bulunmaya çalışması
Yakın görünümü olmayan Dirceu, Libuta ve Galvan gibi oyuncuların tek kodluk yer gösterim kodları 2C, 29, 28 kodlarıdır ve bu kodların hepsi 2338C ofsetindeki Power blok sahnesinin kodlarını gösterir.
İlk kod olan 10 kodu ise 23369 ofsetini gösterir ve oradaki kodlarda normal blok kodu oluyor. Oyuncu havaya zıplar ve blok için göğsüyle müdahalede bulunmak ister. İşte bu sahnelerin kodları o ofsettedir. Souda ve Hyuga gibi özel bloğu olmayan oyuncuların o tek kodları da o ofseti gösterir. Ayrıca Oyunculara özel hareket ekleme adlı dökümandan özel blok eklediğimiz her oyuncuda normal blok yapar. Bunun nedeni Gerekli diğer dökümanlar adlı klasörde bulunan Özel kayma ve blok kodları adlı dökümanda özel bloğu olan bu oyuncular dışındaki tüm oyuncuların oradaki ofsetlerinde 00 kodunun olmasından dolayıdır. Oradaki 00 kodu F3 B3 den sonra ilk yer gösterim kodunun gösterdiği 23369 ofsetini gösterdiği için ve orada da normal blok sahnesi olduğu için tüm o oyuncular özel blok eklediğimiz halde normal blok yapar. İşte o Özel kayma ve blok dökümanındaki bir oyuncu için girdiğimiz o kod yukarıdaki tabloda bulunan sıralamayı etkiler. F3 B3 den sonraki tek kodluk yer gösterim kodu kaçıncı sıradaysa o dökümandaki oyuncunun ofsetine de o sıradaki kodu girmemiz gerekiyor. Yani Souda’ nın kod sırası F3 B3 sen sonra 00, 01, 02, 03 diye sayarak geldiğimiz o 4. sıradaki kodu olan 03 kodu Özel kayma ve blok dökümanındaki ofsette o oyuncuya gireceğimiz kod olacak. Yani 03 olacak.
Şimdi bu bilgiler eşliğinde aşağıda vereceğim yöntemlerle Özel Blokları istediğimiz sayıda oyuncuya eklemek için gerekli bilgileri inceleyelim.
----------------------------------------------------------
Özel Blokları Daha Fazla Oyuncuya Ekleme:
23357 = F2 10 FD kodlarını giriyoruz ve 3FD20 ofsetine aşağıdaki kodları giriyoruz
3FD20 = F3 B3 11 13 15 0E 0D 15 17 19 18 35 16 15 05 04
3FD30 = 15 17 3E F2 59 B3 F2 65 B3 F2 6C B3 F2 72 B3 F2
3FD40 = 8F B3 F2 7C B3 F2 98 B3 F2 A1 B3
35 - 3FD60 / F7 44 78 30 91 D8 F2 78 B3 / Tsubasa
3E - 3FD70 / F7 44 78 30 B8 D8 F2 78 B3 / Schneider
11 – 3FD33 / F2 59 B3 / Normal Blok
13 – 3FD36 / F2 65 B3 / Tachibana kardeşler [Japonya] – Skylap Blok
15 – 3FD39 / F2 6C B3 / Tachibana kardeşler [Akita] ‘’ ‘’
0E – 3FD33 / F2 59 B3 / Souda [Japonya] – Kamisori Tackle
0D – 3FD33 / F2 59 B3 / Souda [Tatsunami] ‘’ ‘’
15 – 3FD3C / F2 72 B3 / Jitou [Japonya] – Power Blok
17 – 3FD3F / F2 8F B3 / Jitou [Kunimi] ‘’ ‘’
19 – 3FD42 / F2 7C B3 / Dirceu [Santos] ‘’ ‘’
18 – 3FD42 / F2 7C B3 / Dirceu [Brezilya] ‘’ ‘’
35 – F2 50 FD / Tsubasa - Power Blok
16 – 3FD42 / F2 7C B3 / Libuta [Hollanda] ‘’ ‘’
15 – 3FD42 / F2 7C B3 / Galvan [Arjantin] ‘’ ‘’
05 – 3FD33 / F2 59 B3 / Hyuga [Japonya] – Tiger Tackle
04 – 3FD33 / F2 59 B3 / Hyuga [Toho] ‘’ ‘’
15 – 3FD45 / F2 98 B3 / Ishizaki [Nankatsu] – Ganmen Blok
17 – 3FD48 / F2 A1 B3 / Ishizaki [Japonya] ‘’ ‘’
3E – F2 60 FD / Schneider – Power Blok
3FD60 ofsetine girdiğimiz bu kodlarla Tsubasa’ nın önce yakın görünümü çıkar ve sonrasında F2 78 B3 kodlarıyla Power bloğun bulunduğu yerdeki kodlarla beraber hızlı bir şekilde koşarak Power blok hareketini yapar. Schneider içinde 3FD70 ofsetine girdiğimiz yakın görünümü kodlarıyla o esnada önce kırmızı çerçeve ile yakın görünüm etrafı parlayıp söner ve sonra F2 78 B3 kodlarını yakın görünüm kodlarının sonrasına girerek Power bloğun o sahnelerine ait kodlarını gösterdik. Diğer özel bloğa sahip oyuncular içinse yine orijinal yerinin yer gösterme kodlarını girdik.
Burada mevcut özel blok kodu olan oyuncular dışında Robson için oluşan o 09 kodunu Tsubasa için kullandık. Schneider içinde en sondaki Ishizaki den sonra yukarıdaki tabloya göre 10 kodu olacak şekilde onun içinde yeni bir kod oluşturduk. Yani yeni tablomuz aşağıdaki gibi olmuş oldu.

Bunlar dışında ekstra bir iki oyuncuya daha eklemek isterseniz eğer o oyuncu içinde araya tek kodluk yer gösterim kodunu gireceğiz ve en sona da F2 XX XX ile yakın görünümü varsa boş bir yerin kodlarını göstereceksiniz ve sonra oraya yakın görünümünü girip hangi özel bloğun sahnesini uygulamayı istiyorsanız F2 XX XX ile o sahnenin yer gösterim kodlarını oraya giriyoruz.
Eğer Ganmen bloğu da Power bloktaki gibi Ishizaki tipinde yakın görünümsüz bir oyuncuya eklemek isterseniz direk onun o tek kodluk yer gösterim kodunun gösterdiği yerdeki F2 XX XX kodları yerine F2 B1 A7 kodlarını girebilirsiniz.
Tabi bu şekilde mevcut özel bloklar yerine daha farklı sahneler belirlemek isterseniz eğer bu durumda F2 XX XX kodları yerine boş bir yer gösterip oraya istediğiniz sahnenin kodlarını gireceksiniz.
Şimdi ekstra bir oyuncuya daha eklemek istediğinizde kodların ne şekilde olacağına bakalım;
3FD20 = F3 B3 12 14 16 0F 0E 16 18 1A 19 36 17 16 06 05
3FD30 = 16 18 3F 1D F2 59 B3 F2 65 B3 F2 6C B3 F2 72 B3
3FD40 = F2 8F B3 F2 7C B3 F2 98 B3 F2 A1 B3
36 - 3FD60 / F7 44 78 30 91 D8 F2 78 B3 / Tsubasa
3F - 3FD70 / F7 44 78 30 B8 D8 F2 78 B3 / Schneider
1D - 3FD50 / F7 44 78 30 B4 D8 F2 78 B3 / Napoleon
İşte bu şekilde araya bir yer gösterim kodu gireceğimiz için bir kaydırma oluyor ve her bir oyuncunun yer gösterim kodu bir değer artıyor. Napoleon için araya giridğim tek kodluk yer gösterim kodu olan 1D kodu da 3FD50 ofsetini gösteriyor. Oraya kadar kod saydığımızda 1D koduyla o ofseti buluyoruz. Tabi bu arada Özel kayma ve blok kodları adlı dökümandan Napoleon’ un 207D1 ofsetine gidip oraya 11 kodunu giriyoruz. Yukarıdaki tabloda en son Schneider’i eklemiştik ve onun kodu 10’ du, Napoleon ise 11 oluyor. Ekstra ekleyeceğiniz her yeni oyuncuda bu 12, 13… diye devam eder.
Son olarak Tsubasa ve Schneider’ de özel blok bulunmadığı için Oyunculara Özel Hareket Ekleme dökümanında onların 7 koddan oluşan o ofsetlerine gidip ikisine de özel blok ekleyeceğiz.
Tsubasa’ nın 38F27 ofsetinde 7 teknik için ikişer kodlar vardır. 5.sıradaki blok kodları için 38F2F ofsetine Power bloğun 3B 94 kodlarını giriyoruz.
Schneider’ in 39299 ofsetine gidiyoruz ve onun içinde 5. tekniği olan blok yer gösterim kodları yerine Power bloğun 3B 94 kodlarını giriyoruz
Bu arada buradan özel kayma, blok ve pas kesme eklesek bile o oyuncular bunu normalde o tekniklere sahip oyuncular gibi aynı şekilde yapmaz. Sadece normal kayma, blok veya pas kesme yapar. İşte bunun için Özel Kayma ve Blok Kodları dökümanından bu 3 yeni oyuncuya yukarıda en üstte verdiğim tablodaki sıraya göre tek koddan oluşan ve tek kodluk yer gösterim kodlarını da etkileyen özel blok kodlarını ekleyeceğiz. Yani o tablodaki pembe ile belirttiğim sıraya göre 3FD20 ofsetindeki mavi ile gösterdiğim tek kodluk yer gösterim kodlarının sırasının aynı olması gerekiyor. Yani Tsubasa’ nın F3 B3 den sonra 00, 01 … diye sayarak gittiğimiz o 35 kodu 9.sıradaki kod olduğu için Özel kayma ve blok kodları dökümanında da o kodun 09 olması gerekiyor.
Tsubasa’ nın 2077B ofsetine Robson’ un 09 kodunu giriyoruz
Schneider için 207DD ofsetine 10 kodunu giriyoruz.
Ekstra ekleyeceğiniz her yeni oyuncuda da bu kod 11, 12, 13 … şeklinde olacak. Yukarıda en baştaki tabloda bulunan o sıraya göre gideceksiniz.
Yapacağımız işlemler bu kadar. Son olarak Tsubasa’ da ve Schneider’ de, Power blok bu tekniklerin sahiplerindeki gibi aynı ismiyle gözükecektir ama siz isterseniz Gerekli diğer dökümanlar adlı klasör içerisindeki İstediğimiz Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme adlı dökümandan bu 2 oyuncuya bu özel blokları farklı bir isimle verebilirsiniz.
Not: Bu arada ben orada Tsubasa ve Schneider için diğer oyuncular gibi F2 xx xx yer gösterim kodları girmek yerine direk 3FD60 ve 3FD70 ofsetini gösterecek şekilde 35 ve 3E kodlarını girdim. Eğer bu bölümde bu kodları kullanacaksanız sizde böyle yapabilirsiniz. Eğer F3 B3 ve yer gösterim kodlarını yine 3FD20 li bölüme girecekseniz ve bu bölümde artık boş yer kalmamışsa bu durumda mevcut bloğu olan oyuncuların 23000 li bölümlerdeki orijinal yerlerini göstermek için girdiğimiz F2 xx xx kodlarından sonra en sona o oyuncular içinde 4CC0, F010 gibi yerlerin kodlarını gösterecek şekilde F2 XX XX şeklinde yer gösterim kodlarını oraya girebilirsiniz.
3FD20 li bölümlerde hiç boş yeriniz yoksa ve bunu 4CC0 lı bölümlerden bir yere uygulayacaksanız eğer bu durumda F3 B3 ve yer gösterme kodlarını da oraya girdiğiniz için yine aynı şekilde 35 ve 3F gibi kdoları kullanıp 4CC0 lı bölümlerde bu kodlar nereye denk geliyorsa oraya direk o oyuncunun yakın görünümü ve sahnesinin kodlarını ekleyebilirsiniz.
Yakın Görünüm Kodları:
91 = Tsubasa
96 = Misaki - Nankatsu
97 = Misaki – Japonya
98 = İshizaki - Nankatsu
99 = İshizaki – Japonya
9A = Nitta - Nankatsu
9B = Nitta - Japonya
9C = Tachibana - Japonya
9E = Hyuga - Japonya
9F = Souda -Japonya
A0 = Jitou - Japonya
A1 = Matsuyama - Japonya
A2 = Sawada - Japonya
A3 = Misugi - Japonya
A9 = Carlos - Flamengo
AA = Jitou - Kunimi
AB = Tachibana - Akita
AD = Souda - Tatsunami
AE = Misugi – Musashi
AF = Matsuyama - Furano
B0 = Hyuga - Toho
B1 = Sawada - Toho
B2 = R.Victorino - Uruguay
B3 = Kaltz - Hamburg
B4 = Napoleon - Fransa
B5 = Pierre - Fransa
B6 = Pascal - Arjantin
B7 = Diaz - Arjantin
B8 = Schneider - Almanya
B9 = Kaltz - Almanya
BA = Schester - Almanya
BB = Carlos - Brezilya
BC = Coimbra - Brezilya
JairoM59 | Super Striker | Hack | 2007 ~
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]