• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CT2 İstediğiniz Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme
#1
jhajksdhkajsd.png

2332A = F3 B3 10 1B 23 0D 0C 0B 0A 09 08 07 06 05 04 03 02 01
 
10 2333C  /  Yakın Görünümü Olmayan Tüm Oyuncular
1B 23348  /  Tachibana kardeşler [Japonya] - Skylap
23 23351  /   Tachibana kardeşler [Akita] - Skylap
0D 2333C /  Souda [Japonya] – Kamisori Tackle
0C 2333C /  Souda [Tatsunami] – Kamisori Tackle
0B 2333C /  Jitou [Japonya] – Power Tackle/ Blok
0A 2333C /  Jitou [Kunimi] – Power Tackle/ Blok
09 2333C /   Dirceu [Santos] – Power Tackle/ Blok
08 2333C /   Dirceu [Brezilya] – Power Tackle/ Blok
07 2333C /   Robson [İngiltere]
06 2333C /   Libuta [Hollanda] – Power Tackle/ Blok
05 2333C /   Galvan [Arjantin] – Power Tackle/ Blok
04 2333C /   Hyuga [Japonya] – Tiger Tackle
03 2333C /   Hyuga [Toho] – Tiger Tackle
02 2333C /   Ishizaki [Nankatsu] – Ganmen Blok
01 2333C /   Ishizaki [Japonya] – Ganmen Blok
 
 
Yukarıdaki tabloya göre tüm özel kayması, bloğu ve pas kesmesi olan oyuncuların tek kodluk yer gösterim kodları ve bu kodların gösterdiği yerdeki sahnelerinin ofsetleri bu şekilde oluyor.
 
Power tackle ve power bloğu olan ve Yakın görünümü olmayan oyuncular için F3 B3 den sonra 10 koduna gelip 00, 01, … 09, 0A, 0B, 0C, 0D, 0E, 0F ve 10 şeklinde saydığımızda 2333C ofsetindeki sahnelerin kodlarını buluyoruz. Bu kod orayı gösteriyor.
Yine 1B koduna geldiğimizde ve 1B ye kadar aynı şekilde saydığımızda bu kodla da 23348 ofsetindeki Japonya’ daki Tachibana kardeşlerin Skylap pas kesme sahnelerinin kodlarını buluyoruz. Diğer oyuncuların yer gösterim kodları da aynı şekilde verdiğim ofsetlerdeki kodları gösterir.
 
Oradaki kodlardan 2333C ofsetinde bu kodlar vardır; F9 02 25 14 02 1C 38 20 29 49 F0 FB
  
1C – Yukarı zıplama
49 – Topu engellemek için müdahalede bulunma
 
Tabi bu ofsetteki bu kodların kayma ve blok sahneleriyle bir alakası yok. Sadece bu 3 tekniğe sahip oyuncuların bu özelliklerini hex editör bir arada olacak şekilde sıralıyor. Yani burada bir oyuncu 2333C deki bu sahnenin kodlarını düzenlediğimiz zaman diğer oyuncuların özel kaymaları ve özel blok sahneleri etkilenmez. Buradaki kodlar sadece Pas kesme özelliğine ait. Hex editörün artı yönlerinden biri bu. İşte bizde bunu normalde oyunda sadece Tachibana kardeşlerde bulunan ve tek özel Pas kesme olan Skylap pas kesmeyi çoğaltarak daha fazla oyuncuya eklemek için kullanacağız. 
 
------------------------------------------------------------------
 
Skylap Pas Kesmeyi Daha Fazla Oyuncuya Ekleme:
 
2332A = F2 10 FD kodlarını giriyoruz ve 3FD20 ofsetine aşağıdaki kodları giriyoruz
 
3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 30 FD F2 39 FD
 
05 – 3FD27  /  2C B3 /  Normal pas kesme
07 – 3FD2A /  38 B3 /   Tachibana kardeşler [Japonya] - Skylap
09 – 3FD2D /  51 B3 /   Tachibana kardeşler [Akita] - Skylap
0B – 3FD30 /  30 FD /   Tsubasa
0D – 3FD33 /  39 FD /   Babington
 
 
3FD40 : F7 44 3C 30 91 B4 FA C7 BB F9 02 27 F7 33 20 6B E3 EC F9 02 25 14 02 1C 00 20 29 49 00 FB
 
91 – Tsubasa - Yakın görünüm
E3 – Hızlı bir şekilde koşma sahnesi
1C – Yukarı zıplama
49 – Topu engellemek için müdahalede bulunma
 
 
3FD40 ofsetine girdiğimiz bu kodlarla Tsubasa’ nın önce yakın görünümü çıkar ve sonrasında Power bloktaki gibi hızlı bir şekilde koşar ve sonra havaya zıplayıp pas kesme yapar. Babington’ içinde Tsubasa’ nın yakın görünümü atlayıp 39 FD kodlarıyla 3FD49 ofsetindeki sahnelerin kodlarını gösterdik. Diğer pas kesmeye sahip oyunculardan olan bizdeki ve Akita’ daki Tachibana kardeşler içinse yine orijinal yerinin yer gösterme kodlarını girdik.  
 
Bunlar dışında ekstra bir iki oyuncuya daha eklemek isterseniz eğer o oyuncu içinde araya tek kodluk yer gösterim kodunu giriyoruz ve en sona F2 XX XX ile yakın görünümü varsa boş bir yerin kodlarını göstereceksiniz ve sonra oraya yakın görünümünü girip 3FD49 ofsetinndeki sahnelerin kodlarını göstermek için F2 39 FD kodlarını gireceksiniz.
Tıpkı Babington’ daki gibi olacak ama sadece bu F2 39 FD kodlarının öncesine
F7 44 3C 30 XX B4 olacak şekilde bu yakın görünüm kodlarını gireceksiniz. Yakın görünümsüz bir oyuncuysa zaten direk F2 39 FD kodlarını gireceksiniz.
 
Tabi bu şekilde koşarak pas kesme yerine bir oyuncuda daha farklı bir pas kesme sahnesi yapmak isterseniz eğer bu durumda F2 XX XX kodları yerine boş bir yer gösterim oraya istediğiniz sahnenin kodlarını gireceksiniz.
 
 
Şimdi ekstra bir oyuncuya daha eklemek istediğinizde kodların ne şekilde olacağına bakalım;
 
3FD20 = F3 B3 06 08 0A 0C 0E 10 F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 30 FD F2 39 FD F2 XX   XX
 
İşte bu şekilde araya bir yer gösterim kodu gireceğimiz için bir kaydırma oluyor ve her bir oyuncunun yer gösterim kodu bir değer artıyor. En sona da F2 XX XX diye nasıl bir sahne tasarlamak istiyorsanız oranın yer gösterim kodlarını giriyorsunuz. Ekstra yeni bir oyuncu eklemecekseniz ve bu son oyuncu olacaksa bu durumda F2 XX XX kodlarına gerek kalmadan direk sahne kodlarını oraya girebilirsiniz.   
   
 
Son olarak Tsubasa ve Babington’ da pas kesme bulunmadığı için Oyunculara Özel Hareket Ekleme dökümanında onların 7 koddan oluşan o ofsetlerine gidip ikisine de Skylap pas kesme ekleyeceğiz.
 
Tsubasa’ nın 38F27 ofsetinde 7 teknik için ikişer kodlar vardır. En sondaki yani 38F33 ofsetindeki pas kesme tekniği için Skylap Pas kesme’ nin 5E 94 kodlarını ekliyoruz.  


Babingtona’ da ise özel bir teknik olmadığı için onun bu 7 tekniğinin ofseti onun gibi tekniği olmayan tüm diğer oyuncularla birdir. Bu yüzden onun 38E3D ofsetine gidip 00 BD kodlarını giriyoruz ve sonra 3BD10 ofsetine gidip bu kodları giriyoruz


00 00      00 00       00 00     00 00      00 00       00 00       5E 94

 
Bu arada buradan özel kayma, blok ve pas kesme eklesek bile o oyuncular bunu normalde o tekniklere sahip oyuncular gibi aynı şekilde yapmaz. Sadece normal kayma veya pas kesme yapar. İşte bunun için Özel Kayma ve Blok Kodları dökümanından bu 2 yeni oyuncuya yukarıda verdiğim sıraya göre tek koddan oluşan ve tek kodluk yer gösterim kodlarını da etkileyen pas kesme kodlarını ekleyeceğiz.   

Tsubasa’ nın 2077B ofsetine Souda’ nın Kamisori tackle kodu olan 03 kodunu giriyoruz

 

Babington içinde 20783 ofsetine yine Tatsunami’ deki Souda’ nın 04 kodunu giriyoruz. 

 

Ekstra ekleyeceğiniz her yeni oyuncuda da bu kod 05, 06, 07  şeklinde olacak. Yukarıda en baştaki tabloda bulunan o sıraya göre gideceksiniz.

 

Yapacağımız işlemler bu kadar. Son olarak Skylap pas kesme Tsubasa ve Babington’ da aynı isimle gözükecektir ama siz isterseniz İstediğimiz  Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme adlı dökümandan bu 2 oyuncuya bu pas kesmeyi farklı bir isimle verebilirsiniz.

 

Bu arada bir diğer pas kesme bölümümüz 226CC ofsetidir. Normalde sadece 2332A ofsetine yer gösterip o kodları girdiğimiz zaman sadece sahanın belli bölgelerinde özel pas kesme yapıyorlar, işte bu yüzden 2. ofsetimiz olan 226CC ofsetine de aynı yeri gösteriyor. Yani bu ofsete de 10 FD yazıyoruz ve 3FD20 ofsetindeki kodları göstermiş oluyoruz. Eğer farklı bir ofsete yer gösterme yapacaksanız her iki ofsete de aynı yer gösterip aynı bu yukarıda verdiğim kodları gireceksiniz.    

 

 

Yakın Görünüm Kodları:

 

91 = Tsubasa 

96 = Misaki -  Nankatsu

97 = Misaki – Japonya

98 = İshizaki - Nankatsu

99 = İshizaki – Japonya

9A = Nitta - Nankatsu

9B = Nitta - Japonya

9C = Tachibana - Japonya

9E = Hyuga - Japonya

9F = Souda -Japonya

A0 = Jitou - Japonya

A1 = Matsuyama - Japonya

A2 = Sawada - Japonya

A3 = Misugi - Japonya

A9 = Carlos - Flamengo

AA = Jitou - Kunimi

AB = Tachibana - Akita

AD = Souda - Tatsunami

AE = Misugi – Musashi

AF = Matsuyama - Furano

B0 = Hyuga - Toho

B1 = Sawada - Toho

B2 = R.Victorino - Uruguay

B3 = Kaltz - Hamburg

B4 = Napoleon - Fransa

B5 = Pierre - Fransa

B6 = Pascal - Arjantin

B7 = Diaz - Arjantin

B8 = Schneider - Almanya

B9 = Kaltz - Almanya

BA = Schester - Almanya

BB = Carlos - Brezilya
BC = Coimbra - Brezilya
JairoM59 | Super Striker | Hack | 2007 ~
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  HxD dersleri 3 By GökçinOd (Oyunculara Özel Hareket Ekleme) Turkspy190 1 2.056 05/09/2020, Saat: 12:00
Son Yorum: imparator_03
  CT2 Güç Ekleme - Oyuncu Uçurma JairoM59 1 638 26/06/2020, Saat: 09:31
Son Yorum: fovernq
  CT2 Yakın Görünüm Ekleme & Kaldırma JairoM59 1 664 05/06/2020, Saat: 13:10
Son Yorum: messi
  CT2 Tüm Özel Hareketler(Oyuncu ve Kaleciler için) JairoM59 10 3.895 03/06/2020, Saat: 01:28
Son Yorum: zammafka
  CT2 Her Oyuncuya Farklı Maçta Farklı İsim Verme JairoM59 0 574 09/10/2019, Saat: 19:16
Son Yorum: JairoM59

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: mataramasuko, 1 Ziyaretçi