• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CT2 İstediğimiz Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme
#1
3F335 ofsetine 4C 10 FD kodlarını giriyoruz ve sonra 3FD20 ofsetine gidip aşağıdaki kodları giriyoruz


3FD20 = 68 85 30 48 AE 85 30 A5 30 C9
26 D0 2A A5 31 C9
3FD30 = F8 D0 24 A0 00 B1 34 C9 6F D0 0A A9 80 85 30 A9
3FD40 = FD 85 31 68 60 A0 00 B1 34 C9 60 D0 08 A9 90 85
3FD50 = 30 A9 FD 85 31 68 60 85 30 A5 30 C9 79 D0 16 A5
3FD60 = 31 C9 F8 D0 10 A0 00 B1 34 C9 35 D0 08 A9 A0 85
3FD70 = 30 A9 FD 85 31 68 60
 
3FD90 : 42 75 6D 65 72 61 6E 67 20 53 FC   ( Bumerang S )
3FDA0 : 48 79 70 65 72 20 53 75 74 FC                   (Hyper Sut)
3FDB0 : 4B 61 76 69 73 6C 69 20 53 75 74 FC         (Kavisli Sut)
 
 
26 F8 - kodları Drive şutun aşağıdaki tabloda bulunan yer gösterim kodları 
79 F8 - kodları Eagle şutun aşağıdaki tabloda bulunan yer gösterim kodları 

2A  24  Şut isim açma kodu ( Bu kod sürekli değişiyor,değişme mantığını anlatacağım. )
16  10  Şut isim Kapatma kodu ( Sabittir değişmez )

0A Oyuncu Açma kodu
08 Oyuncu Kapama kodu
 
6F Toninho oyuncu kodu
60 Diaz oyuncu kodu
35 Furonodaki Matsuyama oyuncu kodu
 
80 FD kodu  3FD90 Ofsetini gösterir.Toninhonun Drive şutunun adını Bumerang S olarak değiştirir.
 
90 FD 3FDA0 Ofsetini gösterir.Diazın Drive şutunun adını Hyper Sut olarak değiştirir.
 
A0 FD 3FDB0 Ofsetini gösterir.Furonadaki Matsuyamanın  Eagle şutunun adını Kavisli Sut olarak değiştirir.
 
Kodlarla Alakalı Kısa Açıklama :
Arkadaşlar bu kodda Brezilyadaki Toninhonun Drive şutunun Bumerang S olarak değiştirdik.Aynı şekildeki Diazın Drive şutunun adını Hyper Sut
olarak değiştirdik. Furonadaki Matsuyamanın  Eagle şutunun adını ise Kavisli Sut olarak değiştirdik.
 
 
Kodların Genel Çalışma Mantığı  :
 
Arkadaşlar bu kısımda yukarıda yazdığım kodların içerisinde Oyuncu kodu,Oyuncu açma kodu,Oyuncu isim açma kodu gibi kavramlar geçiyor.Bu kavramlara uzun uzun anlatacağım.Öncelikle oyuncu isim açma kodundan başlayalım;
 
 
Şut isim açma kodu : Arkadaşlar bu kod ,birbirinden farklı iki şutun ,farklı oyuncularda farklı şekildeki bir isimle çıkmasını sağlıyor.
Mesela Drive şut ve Eagle şut  farklı  şutlardır.Drive şut kodundan sonra Eagle şut kodunu göstermek için bu kodu kullanacaksınız.
Arkadaşlar bu kodun yukarıda sürekli değiştiğini söylemiştim.Şimdi nasıl değiştiğini anlatacağım.
Mesela ben yukarıda Drive şutu iki farklı oyuncuda iki farklı isimle oynatmıştım. Oyuncu isim açma kodu olarak da 2A  24 kullanmıştım.
Eğer bir bir farklı oyuncuya Drive şutu farklı isimle vermiş olsaydım 18  12 kodunu kullanacaktım.Genel bir formulle ifade edecek olursak bu iki kodu;
 
Girilecek oyuncu sayısı+8(Girilecek oyuncu sayısı artıkça 2 kod artırıp sayıyoruz.Artırım F geçerse tekrar 0 a döndüğümüzde  o kod dahil o koddan
sonraki bütün kodların hesaplarken Girilecek oyuncu sayısını da 1 artıracağız. )
Diğeride ;
Girilecek oyuncu sayısı+2(Girilecek oyuncu sayısı artıkça 2 kod artırıp sayıyoruz. Artırım F geçerse tekrar 0 a döndüğümüzde  o kod dahil o koddan
sonraki bütün kodların hesaplarken Girilecek oyuncu sayısını da 1 artıracağız.)
Şimdi bu formülü açıklayayayım.Diyelim ben herhangi bir şutu bir farklı oyuncuda farklı isimle oynatmak istiyorum.Burada bir farklı oyuncuya eklediğim Girilecek oyuncu sayısı 1 oluyor.Girilecek oyuncu sayısı artmadığı için 8 olacak.Bu iki kodu yan yana birleştirirsek 18 olacak.Aynı şekilde ikinci kod için, Girilecek oyuncu sayısı 1 oluyor.Girilecek oyuncu sayısı artmadığı için 2 olacak. Bu iki kodu yan yana birleştirirsek 12 olacak.Yani bu iki kodu yan yana yazarsak 18 12 olur.Yani bir farklı oyuncuya herhangi bir şutu farklı isimle vermiş olsaydım 18  12 kodunu neden kullanılacağını anlamış oldunuz.Artırım
F i geçmediği için girelen oyuncu sayısını artırmaya gerek yok.
Şimdi aynı şekilde herhangi bir şutu iki farklı oyuncuya ,farklı isimle ekleyelim.Girilecek oyuncu sayısı 2 olur.Birinci kodda girilecek oyuncu sayısı arttığı
için 8 kodunu 2 artıracağım.0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,E,F diye sayarsak 8,9,A en son saydığımız A oluyor. Bu iki kodu yan yana birleştirirsek 2A olacak. Artırım F i geçmediği için girelen oyuncu sayısını artırmaya gerek yok.
Aynı şekilde ikinci koddda Girilecek oyuncu sayısı 2 oluyor. İkinci kodda girilecek oyuncu sayısı arttığı için 2 kodunu 2 artıracağım.0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,E,F diye sayarsak 2,3,4 en son saydığımız 4 olacak. Bu iki kodu yan yana birleştirirsek 24 olacak .Birinci kod ile
ikinci kodu birleştirdiğimizde  2A 24 olur.Yani iki farklı oyuncuya herhangi bir şutu farklı isimle vermiş olsaydım 2A  24 kodunu neden kullanılacağını anlamış oldunuz. Artırım F i geçmediği için girelen oyuncu sayısını artırmaya gerek yok.
 
3 için;
Birinci kod için ;
Girilecek oyuncu sayısı=3;
Oyuncu sayısı 2 artttı.8 den başlayıp,İki defa 2 sayacaksınız.Yani 8,9,A,B,C en son saydığımız  C olacak.Yan yana yazdığımızda 3C olur.
 
İkinci kod için;
Girilecek oyuncu sayısı=3;
Oyuncu sayısı 2 artttı. .2 den başlayıp,İki defa 2 sayacaksınız.Yani 2,3,4,5,6 en son saydığımız  6 olacak. Yan yana yazdığımızda 36 olur.
 
.Birinci kod ile ikinci kodu birleştirdiğimizde  3C 36 olur.Yani üç farklı oyuncuya herhangi bir şutu farklı isimle vermiş olsaydım 3C  36 kodunu neden kullanılacağını anlamış oldunuz. Artırım F i geçmediği için girelen oyuncu sayısını artırmaya gerek yok.
 
 
Arkadaşlar bu kısımda Oyuncu isim açma kodunun nasıl oluşturulduğunu anlatmaya çalıştım.Şimdi size 10 farklı oyuncuda bu kodların sırası ile vereceğim.Yukarıda mantıkla oluşturdum.Eğer o mantığı anlamadıysanız burada vereceğim hazır kodlardan faydalanabilirsiniz.
 
1 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  18 12
2 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  2A 24
3 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  3C 36
4 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  4E 48
5 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  60 5A
6 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  72 6C
7 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  84 7E
8 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  96 90
9 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için :  A8 A2
10 Farklı oyuncuda isim değiştirmek için : BA B4
 
Dikkat etiyseniz Birinci kod için  5 inci kodda artırım miktarı F i geçtiği için tekrar 0 a döndüğümde normalde girilen oyuncu sayısı 5 di.Ama F i geçtiğim
için bu sayıya 1 ekledim.Yani 6 oldu.Ondan sonraki hesaplamalarda birinci kod için Girilen oyuncu sayısı +1 şeklinde hesaplandı.
Aynı şekilde ikinci kod kod için  8 inci kodda artırım miktarı F i geçtiği için tekrar 0 a döndüğümde normalde girilen oyuncu sayısı 8 di.Ama F i geçtiğim
için bu sayıya 1 ekledim.Yani 9 oldu.Ondan sonraki hesaplamalarda birinci kod için Girilen oyuncu sayısı +1 şeklinde hesaplandı.
Neden 9 da girilen oyuncu sayısı A oldu diye sorarsanız,9 da girilen oyuncu sayısı =9 du.Daha önceleri F i geçtiğim için oyuncu sayısı =9+1 den 10 olacak.Dikket ettiyseniz 10 iki haneli,ama ben orada tek hane kullanabiliyorum.O yüzden 10 için tek hane olan A kullandım.Buradaki mantıkta şöyle;
 
Girilen oyuncu sayısı 10 ise A;
Girilen oyuncu sayısı 11 ise B;
Girilen oyuncu sayısı 12 ise C;
Girilen oyuncu sayısı 13 ise D;
Girilen oyuncu sayısı 14 ise E;
Girilen oyuncu sayısı 15 ise F;
 
Tabi bu kodlarda daha önce F i geçtiğim için hepsini 1 eledim.Yani bir sonraki oldular.Eğer bu kodlarda da artırımda Fi geçerseniz o kod dahil ,o koddan sonrakileride 1 artırmak zorundasınız.
Oyuncu isim açma kodu bu kadar arkadaşlar.Şimdi oyuncu isim kapama kodunu anlatacağım
 
 
Şut isim Kapatma kodu : Arkadaşlar bu kodda en son hangi şut adında bu özelliği kapatacak iseniz  orada kullanacaksınız.Mesela ben en son Eagle şutun adını değiştirdim.O yüzden Oyuncu isim Kapatma kodu olan 16  10  kodunu kullandım.Bu kod diğer koddaki gibi sürekli değişmez .Yani sabittir.Yani bu kodu eklediğimiz en son şut yer göstermede kullanacağız.
 
Oyuncu Açma kodu : Arkadaşlar bu kod,aynı şutu daha fazla oyuncuya farklı isimle vermenizi sağlar.Yani bir şutu birden fazla oyuncuda ismşni değiştirecek iseniz bu kodu kullanacaksınız.Burada oyuncu açma kodu 0A Dır.
 
Oyuncu Kapama kodu : Bu kodu ise aynı şutun adını değiştidiğiniz en son  en son oyuncuda kullanacaksınız.Burada ise oyuncu kapama kodu 08 dir.
Dediğim gibi mesela ben drive şutun adını en son Diaz da değiştirdiğim için bu kodu kullandım.Ondan önce Toninhoda ise oyuncu açma kodu olan 0A yı kullandım.
 
Oyuncu açma kapama kodu kullanımı örneği;
 
Diyelim Drive şutu 3 farklı oyuncuda adını değiştireceksiniz;
 
1.oyuncu Oyuncu Açma kodu
2. oyuncu Oyuncu Açma kodu
3.oyuncu Oyuncu Kapama kodu
 
Diyelim Drive şutu 4 farklı oyuncuda adını değiştireceksiniz
 
1.oyuncu Oyuncu Açma kodu
2. oyuncu Oyuncu Açma kodu
3. oyuncu Oyuncu Açma kodu
4.oyuncu Oyuncu Kapama kodu
 
Bu kodların mantığı bu şekildedir. Oyuncu Açma kodu için 0A kodunu, Oyuncu Kapama kodu için 08 kodunu kullanacaksınız.
 
Aynı şutu daha fazla oyuncuda farklı isimde olması için girmeniz gereken kod parçası;
 
A0 00 B1 34 C9 6F D0 0A A9 80 85 30 A9 FD 85 31 68 60
 
6F Toninho oyuncu kodudur.Başka oyuncuda farklı isimde çıkmasını isterseniz o oyuncunun oyuncu kodunu gireceksiniz.
 
0A Oyuncu açma kodudur.Daha fazla oyuncuya bu özelliği ekleyebilmenizi sağlar.Eğer bu kodu ,en sona eklerseniz,ondan önce 08 oyuncu kapatma kodu varsa ,o kodu 0A olan Oyuncu açma kodu ile değiştirmeniz lazım.En son eklediğiniz oyuncuda ise 08 olan oyuncu kapatma kodunu göstereceksiniz.
 
80 FD O şutun ,o oyuncudaki adı için yer gösterimidir.3FD90 Ofsetini gösterir.3FD90 Ofsetine şut ismi girmiştik zaten.Eğer siz farklı bir yere gösterme yapacaksanız,o yere gidir şut ismi  gireceksiniz.Şut oyuncu isminin ise FC ile kapatacaksınız.Dikkat ederseniz 3FD90,3FDA0,3FDB0, ofsetlerinde isim girdikten hemen sonra FC kodunu koymuştum.FC kodu isimi girdikten sonra kapatmanızı sağlar.
 
Eğer farklı şutları ,farklı oyunculrdaki ismini değiştirecek iseniz eğer şu kod parçasını gireceksiniz;
 
 
85 30 48 AE 85 30 A5 30 C9 26 D0 2A A5 31 C9 F8 D0 24 A0 00 B1 34 C9 6F D0 0A A9 80 85 30 A9 FD 85 31 68 60
 
29 F8 Kodu Drive şutun orijinal isminin bulunduğu 3F839 Ofsetini gösterir.Eğer siz farklı bir şutta deneyecek iseniz bu yere o şuta ait orijinal yer gösterme kodunu gireceksiniz.Diğer şutların orijinal yer gösterimleri;

qweqweq.png

[b]2A 24 Şut isim açma kodudur.İki farklı şutu farklı oyuncularda farklı isimlerde olmasını sağlar.Yukarıda anlatmıştım.Bu kod sürekli değişiyordu.Eklediğimiz en son şutta ise 16 10 şut isim kapama kodunu kullanacağız.Mesela diyelim Drive şut ve Mach şutun ismini değiştireceğiz.Drive şutta şut isim açma kodunu     ve Mach şutta ise şut isim kapama kodunu kullanacaksınız.Şut isim açma kodu ekleyeceğiniz oyuncu sayısına göre değişir.Şut isim kapama kodu ise sabittir.Değişmez.
[/b]
 

Eğer 3 farklı şuta farklı isim verecekseniz;

 

·        Şut için  Şut isim açma kodu

·        Şut için  Şut isim açma kodu

·        Şut için  Şut isim kapama kodu

 

Eğer 4 farklı şuta farklı isim verecekseniz;

 

·        Şut için  Şut isim açma kodu

·        Şut için  Şut isim açma kodu

·        Şut için  Şut isim açma kodu
·        Şut için  Şut isim kapama kodu
JairoM59 | Super Striker | Hack | 2007 ~
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  HxD dersleri 3 By GökçinOd (Oyunculara Özel Hareket Ekleme) Turkspy190 1 2.064 05/09/2020, Saat: 12:00
Son Yorum: imparator_03
  Oyuna (custom) farklı hikayeler eklemek. owarida14 8 4.573 05/09/2020, Saat: 11:55
Son Yorum: imparator_03
  CT2 Her Maç Farklı Müzik Çalmasını Sağlama JairoM59 4 1.649 10/10/2019, Saat: 19:36
Son Yorum: Bydigi
  CT2 Her Oyuncuya Farklı Maçta Farklı İsim Verme JairoM59 0 577 09/10/2019, Saat: 19:16
Son Yorum: JairoM59
  CT2 Kaleci Şaşırmasını Farklı Şutlara Uygulama JairoM59 0 629 07/10/2019, Saat: 12:54
Son Yorum: JairoM59

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi