07/10/2019, Saat: 12:54
Banana şuta bunu uygulamak için 21F30 ofsetine 10 FD yazıp 3FD20 ofsetine gidip aşağıdaki kodları yazıyoruz.
3FD20 = FA EC B5 FA 3B B6 FB
FA EC B5 Kodları Banana şutun kaleye gidiş sahnesini gösteriyor.
FA 3B B6 kodları da Mach şutun son sahnesinde Wakashimazu, Wakabayashi ve Morisaki’ nin şaşırdıkları o yakın görünüm kodlarının olduğu yeri gösteriyor.
Orada o 3 kalecimiz için bu kodlar bulunur.
2364B = F3 A7 02 27 F9 02 43 F5 F3 C1 2F 2E 03 09 0F 78 33 94 9B F2 5F B6
78 32 A4 9B F2 5F B6 78 33 A6 9B F2 5F B6
94 – Morisaki
A4 – Wakabayashi
A6 – Wakashimazu
93 – Renato
A8 – Meao
Yer gösterimi sağlayan kodlar o mavi kodlar.
03 Morisaki’ nin yakın görünümün bulunduğu ofseti gösteriyor.
09 Wakabayashi’ nin ofsetini
0F Wakashimazu’ nun yakın görünüm ofsetini gösteriyor.
Bu arada her kalecinin yakın görünümden sora gelen F2 5F B6 kodları da 2366F ofsetindeki bu kodları gösteriyor.
2366F = FA C7 BB F9 02 7F F7 2E 32 64 00 00 F9 02 11 F7 12 32 F0 11 00 FB
Bu kodlar da kalecilerimiz şaşırdıktan sonra topun son sahnede kaleye gidişinin kodları oluyor.
Banana şut bir örnekti. Bunu diğer şutlara uygulamak isterseniz aşağıdaki şutların kaleye gidişi tablosundan boş bir yere yer gösterme yapacaksınız ve önce o şutun 2 koddan oluşan yer gösterme kodlarını FA XX XX diye gireceksiniz ve hemen yanına da bu kalecilerin şaşırdıkları yakın görünüm kodlarını gösteren yerin kodlarını olan FA 3B B6 FB kodlarını o şutun kaleye gidiş kodlarından heme sonrasına gireceksiniz.
Orada bu yakın görünümler hazırı olduğu için ekstra bir şey yapmanıza ve farklı bir yere bu yakın görünüm kodlarını girmenize gerek yok.
Kolay gelsin.-
3FD20 = FA EC B5 FA 3B B6 FB
FA EC B5 Kodları Banana şutun kaleye gidiş sahnesini gösteriyor.
FA 3B B6 kodları da Mach şutun son sahnesinde Wakashimazu, Wakabayashi ve Morisaki’ nin şaşırdıkları o yakın görünüm kodlarının olduğu yeri gösteriyor.
Orada o 3 kalecimiz için bu kodlar bulunur.
2364B = F3 A7 02 27 F9 02 43 F5 F3 C1 2F 2E 03 09 0F 78 33 94 9B F2 5F B6
78 32 A4 9B F2 5F B6 78 33 A6 9B F2 5F B6
94 – Morisaki
A4 – Wakabayashi
A6 – Wakashimazu
93 – Renato
A8 – Meao
Yer gösterimi sağlayan kodlar o mavi kodlar.
03 Morisaki’ nin yakın görünümün bulunduğu ofseti gösteriyor.
09 Wakabayashi’ nin ofsetini
0F Wakashimazu’ nun yakın görünüm ofsetini gösteriyor.
Bu arada her kalecinin yakın görünümden sora gelen F2 5F B6 kodları da 2366F ofsetindeki bu kodları gösteriyor.
2366F = FA C7 BB F9 02 7F F7 2E 32 64 00 00 F9 02 11 F7 12 32 F0 11 00 FB
Bu kodlar da kalecilerimiz şaşırdıktan sonra topun son sahnede kaleye gidişinin kodları oluyor.
Banana şut bir örnekti. Bunu diğer şutlara uygulamak isterseniz aşağıdaki şutların kaleye gidişi tablosundan boş bir yere yer gösterme yapacaksınız ve önce o şutun 2 koddan oluşan yer gösterme kodlarını FA XX XX diye gireceksiniz ve hemen yanına da bu kalecilerin şaşırdıkları yakın görünüm kodlarını gösteren yerin kodlarını olan FA 3B B6 FB kodlarını o şutun kaleye gidiş kodlarından heme sonrasına gireceksiniz.
Orada bu yakın görünümler hazırı olduğu için ekstra bir şey yapmanıza ve farklı bir yere bu yakın görünüm kodlarını girmenize gerek yok.
Kolay gelsin.-

JairoM59 | Super Striker | Hack | 2007 ~
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]
[img=0x0]https://i.hizliresim.com/dLJ7MZ.png[/img]