HolyTsu - Kutsal Tsubasa Platformu
Varolan yakın görünüm yerine başka yakın görünüm yaratma. - Baskı Önizleme

+- HolyTsu - Kutsal Tsubasa Platformu (http://forum.holytsubasa.com)
+-- Forum: Fan Yapımları (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=248)
+--- Forum: ROMhacking (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=202)
+---- Forum: Hex Kodları (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=216)
+----- Forum: Captain Tsubasa 2 Kodları (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=218)
+----- Konu Başlığı: Varolan yakın görünüm yerine başka yakın görünüm yaratma. (/showthread.php?tid=628)



Varolan yakın görünüm yerine başka yakın görünüm yaratma. - KepoOpetOzan - 08/01/2020

Merhabalar arkadaşlar ilginç bir yöntem ile kodla istediginiz karakter edinebilirsiniz.

Örnek söylemek gerekirse hack yapacaksınız ve Kaltz'ı hiçbir şekilde kullanmayacaksınız , ve Pierr yakın görünüm yaratacaksınız. Bu işlem çok basit ama yapacagınız hack'ta o karakteri unutmamanız gerekir. (Yakın görünüm - normal forma şut vs.)

29B54 - Pierr yakın görünüm animasyon kodudur. 29B54 ofsetine gidip kodu kopyalıyoruz. (F5 84 34 F4 30 31 32 00 F1 00 A5 00 D3 01 F0) Pierr Y.Görünüm Animasyon Kodu ) 

Ardından 29B90 (Kaltz Yakın görünüm) ofseti'ne gidiyoruz ve Pierr Yakın görünüm animasyon kodunu yapıştırıyoruz. 

Daha sonra deneme olarak 2070D ofsetine gidip 21 yazıp daha sonra 20769 ofsetindeki 21 kodunu 00 yapıyoruz. Sonrası size kalmış arkadaşlar :)

Bileni olsun olmasın paylaşmak istedim :)