HolyTsu - Kutsal Tsubasa Platformu
CT2 Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama - Baskı Önizleme

+- HolyTsu - Kutsal Tsubasa Platformu (http://forum.holytsubasa.com)
+-- Forum: Fan Yapımları (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=248)
+--- Forum: ROMhacking (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=202)
+---- Forum: Hex Kodları (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=216)
+----- Forum: Captain Tsubasa 2 Kodları (http://forum.holytsubasa.com/forumdisplay.php?fid=218)
+----- Konu Başlığı: CT2 Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama (/showthread.php?tid=509)



CT2 Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama - JairoM59 - 08/10/2019

21C4F ofsetine F2 10 FD yazıyoruz ve sonra 3FD20 ofsetine gidip aşağıdaki kodları yazıyoruz.
 
3FD20 = F3 40 60 FD 80 FD 90 FD 90 FD A0 FD 60 FD 60 FD
3FD30 = 60 FD A0 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD
3FD40 = 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD
3FD50 = 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD 60 FD
3FD60 = 60 FD 60 FD 60 FD
 
 
Tsubasa’ nın Sevinme Sahnesi / Yakın Görünüm Ofseti:  
 
3FD90 : 3C 30 91 F0 FB
 
 
 
Misaki’ nin Sevinme Sahnesi [Nankatsu ve Japonya için ortak bu ofseti kullanıyoruz]:
 
3FDA0 : F7 1F 3C 30 96 F0 FB
 
 
 
Hyuga’ nın Sevinme Sahnesi:
 
3FDB0 : F7 44 F9 02 30 50 31 9E 77 FB
 
Diğer oyuncuların yakın görünüm kodunun öncesinde 30 kodu bulunur, Hyuga ise kısa kollu olduğu için onda 31 kodu bulunur.
 
 
 
Matsuyama’ nın Sevinme Sahnesi:
 
3FDB0 : F7 1F F9 02 30 65 30 A1 F0 FB
 
 
Yukarıda 4 oyuncu için farklı olarak girdiğim yakın görünüm kodlarından istediğinizi kullanabilirsiniz. Ama önce hangi kodun ne işe yaradığına bakalım.
 
 
Hangi Kod Ne İşe Yarar:
 
F7 xx - Yakın görünüm çerçevesinin parlamasını belirliyor.


 
F9 xx - Ses, perde ( çerçeve ), yakın görünüm ve / veya animasyon kodu ve çıkan yazılardan önceki koddur. Zorunlu bir koddur, eğer bu kodu koymazsanız hata alırsınız.
 
 
F9' dan sonraki 2. kod - Bu kod sesi belirleyen koddur. 30 Kodu gök gürlemesi sesini verir.


 
F9' dan sonraki 3. kod - Bu kod zamanı belirleyen koddur. Yakın görünüm veya girdiğiniz sevinme sahnesinin sen kadar uzun süre ekranda kalmasını istiyorsanız ona göre bu kodu arttırmalısınız.  


 
30 kodu - Buradaki 30 kodu oyuncuların yakın görünüm sahnelerindeki vücudunun kodu oluyor. 30 uzun formalı oyuncular içindir, 31 kodu ise sadece Hyuga'nın kullandığı kısa kollu vücut için
gerekli olan koddur.


 
91 kodu - Bu yakın görünümün kodudur. 91 Kodu Tsubasa'nın yakın görünüm kodudur. 1A Matsuyama’ nın yakın görünüm kodudur. Hangi oyuncunun için kod giriyorsanız onun yakın görünüm
kodunu oraya gireceksiniz.


 
F0 kodu - En sondaki F0 kodu yakın görünüm esnasında çıkan yazıyı belirliyor. Bunu diğer diyaloglardan istediğinizin kodunu girerek değiştirebilirsiniz.
Örneğin 9E kodu Kunimi’ deki Jitou’ nun gol sonrası Hahaha! Bizi durduramazsiniz haha! diye güldüğü sahnedeki bu diyaloğun kodudur.
Yine BF kodu da Juan Dias, bir dahi! diyalog kodu oluyor. 
 
 
FB kodu - En sondaki FB kodu da yakın görünüm olsun şut vuruş ve kaleye gidişlerin olsun tüm o sahnelerin bitişine gösteren kapama kodudur.
 
 
 
Bu yukarıda verdiğim kod örnekleri Matsuyama’ nın yakın görünüm kodları üzerindendi...
 
 
Hyuga için bu kodları kullanmıştık;  F7 44 F9 02 30 50 31 9E 77 FB
 
Bunları girersek özel kayması olan oyuncuların yakın görünüm çerçevesindeki hava renginin pembe olması sahnesindeki gibi bir yakın görünüm sahnesi yapmış oluruz. Bunu sağlayan F7 kodundan
sonraki 44 kodudur.   
 
 
Misaki içinde bu kodları kullandık;  F7 1F 3C 30 96 F0 FB
 
Bu kodlarla ses yoktur ve yakın görünüm çerçevesinin parlamasını, yani yanıp sönmesini sağlar.
 
 
Tsubasa içinde bu kodları kullandık;  3C 30 91 F0 FB
 
Bu kodlarda ses yok, parlama yok. Zaman süresi olan 3C kodu başlar. Bu arada gerek bu kodlarda ve gerekse diğer oyuncuların zaman kodunda 3C yerine daha yüksek bir kod girerek yakın
görünümün çok daha uzun bir süre ekranda kalmasını sağlayabilirsiniz.
 
 
 
Yakın Görünümü Olmayan Oyuncuların Ofseti:
 
3FD70 : F5 F7 13 F9 02 41 F2 45 9C
 
41 kodu gol sonrası çalan müzik oluyor
 
Burada girdiğimiz son 3 kod olan F2 45 9C kodları orijinal sevinme sahnelerini gösterir. Yani 21C55 ofsetinde aşağıdaki gibi bulunan bu kodları; 
 
21C55 = F3 21 4B 9C 53 9C F3 23 A7 A2 AE A2 71 A2 F3 23 C3 A2 CA A2 D1 A2
 
 
Yukarıdaki bu kodlarda top filelerde dönerken ve fileleri yırtıktan sonra olmak üzere 2 farklı ofsette bulunan bu kodları gösterir
 
 
Top Filelerde Dönerken:  21C5B : F3 23 A7 A2 AE A2 71 A2
 
A7 A2 = Sao Paolo - Gol Sonrası Sevinme Sahnesi
AE A2 = Nankatsu - Gol Sonrası Sevinme Sahnesi
71 A2 = Japonya - Gol Sonrası Sevinme Sahnesi
 
 
Top Fileleri Yırttıktan sonra: 21C63 : F3 23 C3 A2 CA A2 D1 A2
 
C3 A2 = Sao Paolo - Gol Sonrası Sevinme Sahnesi
CA A2 = Nankatsu - Gol Sonrası Sevinme Sahnesi
D1 A2 = Japonya - Gol Sonrası Sevinme Sahnesi
 
 
 
Yakın görünümü olmayan veya olup da o oyuncu için gol sonrasında yakın görünümü değil de normal sevinme sahneleri çıksın isterseniz onlar için yer gösterme kodları yerine 60 FD kodlarını
giriyorsunuz. Bu kod 3FD70 ofsetini gösterir ve o oyuncu hangi takımızdaysa o takımın sevinme sahnesi çıkar.
 
İsterseniz bu oyuncular içinde 21C55 ofsetinde bulunan o sevinme sahnelerini de istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. 
 
 
 
F3 40 dan sonra önce yakın görünümü olmayan oyuncular gelir ve sonrasında aşağıdaki oyuncu kodlarına göre sırayla yakın görünümler sıralanır. Örneğin 1A Japonya’ daki Hyuga’ nın yakın
görünüm kodu 9E iken, ondan hemen sonraki Toho’ da bulunan 36 oyuncu kodlu Hyuga’ nın yakın görünüm kodu ise B0 dır.   
 
 
F3 40 01 11 44 1A 36 20 34 1D 35 14 49 1B 32 1C 2E 17 30 15 42 1F 38 75 2B 6A 63 3E 67 60 5E 58 57 3B 65
 
En son 65 kodlu oyuncu koduyla Almanya’ daki Kaltz ile burada biter.  
 
 
 
Oyuncu Yakın Görünüm Kodları:
 
Hyuga’nın yakın görünüm kodunun önünde 31 kodu var. Diğer tüm oyuncuların önünde 30 kodu var.
 
91 = Tsubasa – (Sao Paolo ve Japonya)
96 = Misaki -  Nankatsu
97 = Misaki – Japonya
98 = İshizaki - Nankatsu
99 = İshizaki – Japonya
9A = Nitta - Nankatsu
9B = Nitta - Japonya
9C = Tachibana - Japonya
9E = Hyuga - Japonya
9F = Souda -Japonya
A0 = Jitou - Japonya
A1 = Matsuyama - Japonya
A2 = Sawada - Japonya
A3 = Misugi - Japonya
A9 = Carlos - Flamengo
AA = Jitou - Kunimi
AB = Tachibana - Akita
AD = Souda - Tatsunami
AE = Misugi – Musashi
AF = Matsuyama - Furano
B0 = Hyuga - Toho
B1 = Sawada - Toho
B2 = R.Victorino - Uruguay
B3 = Kaltz - Hamburg
B4 = Napoleon - Fransa
B5 = Pierre - Fransa
B6 = Pascal - Arjantin
B7 = Diaz - Arjantin
B8 = Schneider - Almanya
B9 = Kaltz - Almanya
BA = Schester - Almanya
BB = Carlos - Brezilya
BC = Coimbra - Brezilya
 
 
 
Kaleci Yakın Görünüm Kodları:
 
Renato, Meao ve Wakabayashi’nin yakın görünüm kodu önünde 32
Wakashimazu ve Morisaki’nin yakın görünüm kodu önünde 33 kodu vardır.
 
93 = Renato
94 = Morisaki ,
A4 = Wakabayashi
A6 = Wakashimazu 
A8 = Meao
 
 
Bu yakın görünüm kodlarını yer gösterme yaptığınız ofsete bu kodlardan sondan 2. kod olarak giriyorsunuz.
 
F7 1F 3C 30 96 F0 FB
 
 
Kalecilerin kodları ise oyunculardan farklıdır.
 
0A 32 A4 F0 FB


 
Başına F5 kodunu koyarak yakın görünümü sol taraftan görülecek şekilde sabitleyebilirsiniz.  F5 0A 32 A4 F0 FB şeklinde.

Kolay gelsin.-


RE: CT2 Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama - levin44 - 08/10/2019

Abi ben her goln atan oyuncun kosmasını istiyroum nasıl yapbılrım


RE: CT2 Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama - owarida14 - 09/10/2019

Güzel paylaşım. Bu çok hoş bir özellik, sadece bu değişikliği yapıp oyunu bir daha bitirebilirsin o derece :')


RE: CT2 Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama - levin44 - 09/10/2019

Owarida abi nasil yapcamki